沈浸式體驗及輕鬆拍出電影感 – 銀座Art Aquarium 金魚藝術館

沉浸式體驗及輕鬆拍出電影感 - 銀座Art Aquarium 金魚藝術館

Art Aquarium Museum介紹

為於東京銀座的 Art Aquarium Museum , 於銀座三越八樓 (但記住入口位於九樓) 而且要座升降機先上到九樓的。

開館一年,會定期推出不同以金魚為主題的展覽,我3月櫻花時期拍攝,當時的主題是百花亂華,而寫文時(4月尾了),已經轉左做紫陽花主題,所以你每隔一段時間去,都有唔同主題睇到。

場地輕鬆的拍出電影感影片

場地有好多不同色彩的光效,如果你巧妙運用的話, 就好易拍到電影感,好似下面我係從影片中cap圖出黎,你可以去我上面youtube睇番,Model從一塊塊的金魚牆行過,我一路影,在我背後看到我拍攝的遊客,都在話Cinematic (電影感)

signature 招牌大燈龍金魚缸

去到場地中間,就係佢既招牌位,現在係一個巨大燈籠魚缸,會不斷的變換色彩,兩旁係一些日本紙鶴, 好多人都會係魚缸前,慢慢等色彩變動,已經好夢幻。
另外其實係背面影時,天花有支射燈為面補光的,不過我就唔係太鐘意,所以如果你想拍攝個人比較光d,不防去後面影。
順便提一下大家,館內是禁止閃光燈的,連手機閃光燈都唔比用架。

不同造型的小魚缸,也可作補光燈。

上面都講過,館內禁止閃光燈的,但又好暗,如果想拍到好的人像,就要善用魚缸的光線了,你可以慢慢觀察佢既變化,我個人就唔鐘意綠色,因為反映到面上時,好青色唔好睇,咁佢有白光,紫光藍光等,其實有色的光線都好靚。

攝影前的準備

從這張相中看到,我用的係Sony a7R V, 鏡頭係50mm f1.2

就算咁大光圈既鏡頭,都要用到ISO3200 來拍,如果你帶支2.8光圈或4光圈,你就要接受到要影ISO12800既影像, Noise一定會好爆的。
所以最好帶定大光圈好d。

好似已後一張相咁,你見到好似好光,但其實呢張相之前,Model係對住我的,但就算以Sony部機話黑暗環境有好對焦表現,我相機當時都一直在迷焦中。

後記

今次東京之行,去左兩間這類沈浸式體驗館,一間係這裡,另一間係TeamLab, 以TeamLab的知名度,相信大家都會覺得一定要去,但我拍完片之後覺得,TeamLab比這裡更難拍到好的影片。

一來TeamLab真係比呢到仲要黑同光差大,係同樣不能補光之下,金魚館要找環境光相對容易。

另外就係人流方面,這裡如果你有時間,人流又唔算多(但其實都多人),你可以慢慢拍的。 

下次我去東京,我都想再去的。

Tell us about your thoughtsWrite message

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top
Close Zoom
Context Menu is disabled by theme settings.